توضیح هنرمند «ماساهیرو سوگانو» درباره ورکشاپ پیش رو:
در ورک شاپ ، من از دانشجویان می خواهم تا تا خودشان را تنها به عنوان یک دانشجو تصور نکنند، بلکه آنها را تشویق می کنم که رسانه ها تولید کننده تغییرات باشند. بنابراین، من تأکید می کنم که کلید آنها برای قصه گویی توجه به مخاطبان، پیام، خلاقیت و نیت است. به عنوان مربی، من تئوری را با کارآمدی و کار با دانش آموزان مکمل می کنم تا با فیلم سازی به عنوان یک تمرین فنی متنوع و حالت هنری راحت باشند.من همچنین به طور ویژه برروی هنر ساخت فیلم که شامل بحث های تاریخ سینما،نقد فیلم ، تولید فیلم و بررسی فیلم هست توجه میکنم. سپس دانشجویان را به سمت فهم فیلمها به عنوان ابزاری برای تغییر اجتماعی سوق می دهم و به آنها یادآوری می کنم که آنها در موقعیت منحصر به فرد هنرمندان، داستانپردازان و منتقدان هستند.
در نهایت، تخصص من در سینما ژاپن و جهان، نقطه دسترسی منحصر به فرد برای دانش آموزانی است که علاقمند به درک جهان بیش از خودشان هستند. از آنجاییکه سینما در عصر آگاهی جهانی به وجود آمد، برای کشف تقاطع فرهنگهای مختلف، اغلب مورد استفاده قرار گرفته است. کروساوا از داستایوفسکی و شکسپیر برای خلق فیلم های معتبر ژاپنی استفاده کرده ، و فیلم های سامورایی او نقطه ی شروع کارهای کلینت ایست وود بوده (از طریق به خاطر یک مشت دلار که بازسازی از فیلم یوجیمبو است) و و الهام بخش سری فیلم های جنگ ستارگان لوکاس شده است. فیلم نئورئالیسم ایتالیایی دزد دوچرخه متولد دنیای غنی سینماتیک فیلمساز هندی ساتیجیت ری ،یکی از مهمترین فیلمسازان قرن بیستم و همچنین اوزو و تارکوفسکی بوده است. هنگامی که فیلمسازان جوان فرانسوی در دهه 60 میلادی علیه تشکل ها شورش کردند، فیلمسازان جوان ژاپنی با موج جدید خود پاسخ دادند. به عنوان یک متخصص متعهد در زمینه ی شکل های هنری چندبخشی،بی صبرانه منتظر اشتراک گذاری شبکه گسترده ی فیلم سازان بین المللی و هنرمندان خاورمیانه،آسیای جنوب شرقی،اروپا و آفریقا با دانش آموزان هستم. در نهایت ، من تلاش میکنم تا دانش آموزان را با چهارچوب های انتقادی و نظری برای انجام پروژه های اخلاقی ،معنی دار و جذاب آشنا کنم.